17-18 april 2012

Måndag
Igår var det sovmorgon för min del, började först klockan 11.30. Efter skolan for jag hem och satt vid datorn i ett par timmar och gjorde ingenting speciellt. På kvällen kom titanic på tv:n och hade tårar i ögonen under hela filmens lopp för den var så sorlig.
Tisdag
Idag slutade jag redan lite före ett och for sedan iväg till Itis för att möta Sonja. Vi gick till ett par butiker och tittade på ljuvliga sommarkläder. Kom för en liten stund sen hem och snart blir det dags för provläsning, för jag har franska prov imorgon... Men datorn kommer ju alltid i första hand så passar nu på med att lägga upp ett inlägg så jag inte glömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0