11 januari 2012

Är väldigt trött. Skolan är så jobbig då man måste vakna tidigt. Dessutom så gick jag super sent och lägga mig för att inte tala om vilken tid jag först somnade.
Skolan var inget speciellt, men min vän Sandra och jag funderade seriöst på att skolka sista timmen som var franska för vi hade ingen motivation att sitta och ha tråkigt.
Tog bussen hem från skolan, med en av mina bästa vänner Sonja och sedan Kille. Vi pratade hela vägen om hur gott mat är och när jag steg ut ur bussen var jag så hungrig att jag nästan sprang hem för att få äta.
Hemma gjorde jag potatismos och fiskpinnar till mig och min halvsyster (2år) och så kollade vi tillsammans på Pippi Långstrump.
Dethär är min klasskompis Valters matteräkningar. Han är ett geni i matematik.

På bilden är det min klasskompis Valter och en av mina närmaste vänner Sonja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0