Mitt 2011

Mitt 2011
Under året 2011 hann jag med mycket, så känns det åtminstone.
Då året hade börjat åkte vi iväg till Florida, där var vi i två veckor, då vi hann med mycket. Bla. Disney World, Shopping, Beaches, kolla då en rymdraket for iväg, åka till Nordamerikas sydligaste punkt Key West...
När vi kommit hem från Florida var det en lugn periord i mitt liv. Inget hände bara skola, hobbyer och vänner.
Så kom sommaren, då jag alltid har fullt upp. Under den första lediga veckan tog jag det lugnt med lite fotbollsmatcher här och där.
När första veckan på sommarlovet var slut, bestämde jag mig för att åka till lande. Jag jobbade för mina vänners mamma, då jag tjänade ihop lite pengar för min kommande Frankrikeresa.
När jag jobbat i två (2) veckor på landet var det dags att åka tillbaka till stan för att gå på skriftskoleläger.
Det var en super rolig vecka som jag aldrig kommer glömma. Lärde känna nya roliga människor som jag igen träffar på i gymnasiet.
Skriba lägret gick snabbt och så var det dags att åka till Frankrike, till Rivieran för två (2) veckor. Jag bodde hos min styvpappas goda vänner. Hade aldrig förr träffat familjen, men de var härliga. De vänligaste personerna nånsin och blev jätte god vän med de två flickorna i familjen, Mathilde och Justine. De kommer kanske den här sommaren (2012) till Finland på besök.
Augusti kom och sommaren var slut. Det var dags för min konfirmation och skolan...
Oktober!
En resa till Barcelona, med mitt fotbollslag.
Hade en trevlig vecka där med fotboll, snygga danskar och sol.

Kommentarer
Postat av: Olivia Johansson - allt i ett!

fin blogg! :)



besök gärna min oliviaalva.devote.se

2012-01-14 @ 12:37:31
URL: http://oliviaalva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0