23:13:23

Klockan är nu 23.07 i Finland och tror jag ska gå och lägga mig inom en timme. Är så himla trött alla dagar, jaja skolan är ju alltid felet.
Dagen började riktigt fint med sovmorgon och därefter ett par timmar i skolan. Efter min sista timme gick Sonja och jag till stan, för att köpa en födelsedagspresent åt vår vän Magga, som fyller år imorgon.
Vi får hoppas att morgondagen inte för med olycka, det är ju efter allt fredagen den 13.
Faktiskt så för det lycka med sig för mig, pga. att jag är själv född fredagen den 13 (december).
I varje fall så har Magga imorgon en fest, så där ska jag tillbringa kvällen.
När vi hade köpt presenten åt Magga for jag hem, bytte om och stack iväg till stallet för att rida. Fick skjuts av min vän Jessica som rider på samma timme som jag. När vi kom till stallet fick jag veta att min favorithäst tyvärr hade fått problem med fötterna så man får inte rida med den på ett par månader. Red en annan häst, som var helt okej, men inte lika bra som min favorit.
Är nu hemma och har fixat lite bilder till min blogg som jag snart ska uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0