Händelser

Tyvärr har det blivit en liten bloggpaus pga att min dator har gått sönder. Datorn går inte att starta, vilket är väldigt dåligt, för jag är beroende av min dator. Datorn är den viktigaste elektroniska apparaten i mitt liv. 
I varje fall så har det inte hänt något speciellt under dagarna jag inte bloggat.
Gårdagskvällen spenderade jag på länk och fotbollsträningar.

Hade tidig väckning idag på morgonen så gick och lägga mig lite tidigare igår kväll.
Men idag har jag då varit hurtig också. Var på fotbollsmatch på morgonen, matchen vann vi 6-0 yeess.


Min pappa är nu i Thailand och han bad mig gå hem till honom och städa lite grann så idag passade jag på att städa före han kommer hem.
Så spenderade ett par timmar av min dag på att städa.
Då jag städat klart gick jag och hälsade på min mommo som bor i huset bredvid min pappa. Vi hade en riktigt trevlig pratstund.
Sandra och jag hade bestämt att vi skulle träffas, så åkte sedan iväg till stan för att träffa henne. Vi hade super kul speciellt på Mc Donald's som är överlägset vår favorit restaurang. Såklart gick det som jag trodde att jag skulle slösa mina pengar, och hade två fynd med mig hem. En bok och en skjorta.
Nu är jag hemma och ska gå lägga mig för imorgon blir det då en match till för min del.


Kommentarer
Postat av: sandraa

nå hej ja vet int om du kan se de hä utan dator men om ja sku fixa de där inläggen?:P du kan fast call me nä du får den fixad?

stackars dig datorn är ju åtminstone stor del av mitt liv... men du har ju iphonen just de! kela oxå hur du skrev de hä inlägge? ses imoron kram :)

2012-01-22 @ 01:17:29
URL: http://rosaparott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0