THis WeEk

Sorry för dålig uppdatering. Har haft fullt upp med skolan. Så skönt att veckan närmar sitt slut. Ni har inte missat särskilt mycket för att
på måndagen satt jag uppe från att ha kommit hem från skolan till tre på natten. Jag gjorde mitt engelska projekt om New York som kanske inte gick särskilt bra.
på tisdagen kom jag också direkt hem från skolan och satte genast igån med att läsa Geografi. Det gick inte värst bra för jag var så trött från måndagen kväll/natt så jag gick ut och tog en timmes promenad för att friska upp.
på onsdagen hade jag då geografi provet som inte kanske heller gick så bra som jag hoppats. Efter skolan kom jag igen jajaa igen hem och började göra på min hemtentamen i biologi. Hann bara göra en uppgift och därefter for jag på träningar. Då jag kommit hem från träningarna gjorde jag på min hemtentamen tills fem på morgonen idag, för att slutföra det. GAlen? Har aldirg haft såhär mycket skolsaker på en vecka och är dödstrött. Som ni märker har jag endast gjort skolsaker och idag är första lediga dagen då jag inte behöver tänka på skolan.
Idag efter skolan var jag med Sandra på Stockmanns First Lounge och åt lite Fazers choklad. Nu är jag hemma och har ätit en middag bestående av Mc Donald's mat. Ska snart iväg till stallet för att rida, kommer bli roligt, känns som en evighet sen jag var där sist.
Imorgon kommer det säkert bli en rolig dag då Ellen min vän från vårat sommarställe kommer på besök. Hon stannar över helgen. Jag ska bl.a. gå och se Hungergames imoron med Sandra och så kommer också Ellen med. Äntligen kommer min efterlängtade film ut!
Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0