LiFe

Igår kväll kom jag hem så sent från Tammerfors att jag inte for till Siri och Lolo på pizzakväll, synd. Stannade istället hemma och kollade på en film, The Girl with the Dragon Tattoo. Den var verkligen bra men en aning för grym.
Idag på morgonen träffade jag min kära vän Sonja som varit i Portugal i en vecka. Saknade henne verkligen och det var jätte skönt att prata om allt med henne! Vi gick ute på här och där runtomkring.
Kom sedan hem för att äta och efter det har jag kollat på ishokey VM match mellan Finland och Slovakien.
Dessutom har jag kollat bloggar och sånt och hittat många visdomsord som jag ska lägga på bloggen som inspiration. Har klippt ihop från mitt Iphoto med bilder och sedan citat från internet och det här tog verkligen länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0