29 Februari 2012 - Skottdagen

Så alla flickor, har ni friat idag? Det är ju skottårsdagen som är vart fjärde år. Det är den dagen då kvinnor får fria till män och om männen svarar nej så måste de köpa en kjol åt flickan.

Idag tog jag då bussen på morgonen till skolan. Skrev franska provet som väll gick helt okej med tanke på hur lite jag övat. Så hade vi en rolig samhällslära timme då vi i grupper på 3 skulle uppfinna något slags företag. Jag jobbade med Sonja och Lolo och vi kom på dom bästa ideerna! Haha och efter skolan då jag och Sonja skulle ta bussen hem såg vi bussen åka förbi. Vi sprang till nästa hållplats men lyckades missa den där också. Snacka om otur.

Nu är jag hemma igen då och har försökt läsa till kemi provet men läser bara samma sak om och om igen och förstår ingenting så jag tog en paus och nu passar jag på att blogga förrän jag åker iväg på fotbolls träningar första ordentliga motionen på två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0