Countdown, 3 days

Tyvärr blev det en paus med bloggandet igår. Jag hamnade läsa till mitt samhällslära prov som jag hade idag, provet gick väll helt okej. Idag var det ingen normal skoldag, utan vi hade en skolturnering i handboll. Vi förlorade alla matcher och jag hade aldrig spelat handboll ordentligt förrän idag, yejj! Vi hade en paus mellan de två sista matcherna, då vi for till Sandra som bor nära stället vi spelade. Vi gick via Mc Donald's och köpte en teambox så vi åt 10 ChickenMcNuggets var. Väldigt gott var det. Varje gång jag är på Mc Donald's tycks det vara med Sandra, riktiga grisar är vi ju som går till Mc Donald's och äta så ofta. Hemma har jag tvättat lite byke inför resan och gjort en lista på saker jag ska packa med. Endast 3 dagar kvar och så åker vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0