Middag - A la Carte

Ikväll blev det en tidig middag fastän vi oftast äter sena middagar då vi är utomlands, åtminstone brukar det bli så när man har så mycket program på schemat. På middagen beställde jag en Ceasar sallad och jag åt hela tallriken tom för att jag var så hungrig och så åt jag dessutom en dessert, en Cheesecake som var skitgod.

Idag på dagen blev programmet lite annorlunda än jag trodde, nämligen då min mamma och styvpappa varit på mötet jag berättade om så hade de köpt någon sorts poäng, så vi firade köpet med glass på stranden. Det var skönt att inte idag ligga vid poolen och sola för jag har bränt mig tillräckligt mycket så vill inte förvärra det.

Vi tog dessutom en massage idag just innan regnmolnen hann komma. De två första gångerna jag var på massage under denna resa fick jag en riktig tjock kvinna som var urusel på att massera. Hon satte sig på mig med sina många kilon och tryckte allt vad hon orkade. Gick från massagen med mer smärta än när jag kommit dit. Idag hade jag dock en super bra massör som visste vad hon gjorde, är verkligen glad för det.

Imorgon blir det då tidig uppväkning för jag och mamma ska åka iväg till Patong Beach för att shoppa loss billigt och bra. Vi kommer hem till kvällen då jag ska vakta min halvsyster för min mamma och styvpappa ska gå och äta en middag tillsammans för det är den näst sista kvällen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0