Middag på Andaman

Ikväll beställde vi roomservice, för vi orkade inte åka iväg för att gå på restaurang när vi haft en så händelsefull dag, så det blev istället lugn och ro på hotellet med pizzaslizes och kalla drinkar. Ibland är det också skönt att inte behöva klä upp sig utan man kan bara gå i en trasig stor t-shirt utan att man ska behöva bry sig om att vara uppklädd.
Är riktigt slut efter denna dag, känns som om jag bara blir latare och latare för varje dag som går, dessutom har min kondition försämrats då jag inte gjort nästan något under hela resans lopp. Får se hur rostig jag är när jag kommer hem och ska sparka en boll igen.
Nu har vi endast fyra nätter kvar här i Thailand, så ska ta ut det mesta av det, för så ska det bli att åka tillbaka till kalla Finland. Saknar nog lite alla mina vänner och den egna sängen och min dator. Men det ska man väll inte tänka på förrän vi landat där i Helsingfors.
Nu är klockan runt tio här så tror jag går och lägger mig snart så man orkar stiga upp i morgon.

En bild på mina vänner och mig när vi var på skolgymnastik och vandrade i parken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0