Our last days in Thailand

Internet kronglar nu igen så det går endast att lägga upp ett par bilder. Även dessa få bilder jag lägger tar en jäkla lång tid att ladda upp så får väll lägga in fler bilder senare.

Klockan är nu nästan tie här i Thailand så det är redan kväll här, snartast natt. Efter denna långa dag som vi gått så mycket på är det bra att gå och lägga sig tidigt så man orkar stiga upp tidigt imorgon på morgonen för att gå ner till poolen och simma och sola. Det är ju efterallt vår sista hela dag här imorgon.

Hittade en ny brun väska som jag älskar. Den är stor så om jag använder den till skolan ryms skolböckerna bra och den har dessutom en massa dragkedjor. Köpte också en skjorta Mr. Lazy vilket passar mig bra för jag är väldigt lat med att göra vissa saker som att hjälpa till hemma. Tänker använda det som natiskjorta eller träningsskjorta. Köpte också en spetsväst som man kan använda till stranden med bikini under. Ljuvlig på sommaren då det är varmt. Dessutom köpte jag ännu en bikini, klänningar och ett par toppar (såklart lite mat också) så jag är riktigt nöjd med vad jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0