Shopping - i Thailand

Vi spenderade dagen på ljuvliga Patong Beach. Då vi kom till plats och ställe började vi med att luncha på Mc Donalds. Då vi ätit började vi gå mot stranden, dock i fel riktning, såklart klåpiga som vi är. Vi hittade dock bra shopping ställen, till och med bättre butiker än de på strandgatan. Köpte en hel del, använde alla mina pengar så nu är jag pank. Dessutom var det så hett att min skjorta blev genomblöt av svett och försökte undvika solen och gå på skuggiga platser som gjorde riktigt gott för min flagande hy som gjort mig totalt vit speciellt i ansiktet. (Ou Nou)

Vi hade en riktigt trevlig dag mamma och jag. Det var riktigt nyttigt att spendera dagen med bara mamma för vi har inte haft så mycket tid att spendera tillsammans bara vi två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0