Sweet Dreams or Not?

Halo!
Idag har det inte hänt så mycket. Vi började dagen som vanligt runt tio tiden. Vi for ner till poolen först elva tiden för att vi åt frukost alla tillsammans. Vi var vid poolen i endast en timme för sen for vi och äta till en Snack Bar. När vi ätit kom vi tillbaka till rummet där jag blev och läsa på min bok, för min halvsyster måste få sin dagssömn, så alla andra i familjen for till poolen. På kvällen blev det då middag på restaurang. Vi hade det roligt och åt gott. Har läst min bok så snabbt att jag inte nästan kommer ihåg någonting av ett par delar. Vill komma till slutet för att få veta hur det slutar såklart, men därför blir det förhastad läsning...
Är nu påväg och lägga mig. Får se om det blir sovet inatt för det hat börjat ösregna, blixtra, åska och allt detta på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0