I'm back

Förlåt för så dålig uppdatering. Har inte haft någon motivation att blogga sedan jag kom hem från min resa. Tyckte det passade bra med en liten paus eftersom jag hade haft en ganska stressig period.

Det här veckoslutet har jag varit på träningsläger i Pajulahti med mitt fotbollslag och vi hade det skitroligt! Kan berätta mera om lägret i ett skillt inlägg.
Under de här veckorna då jag inte bloggat har det inte hänt speciellt mycket, har mestadels varit med vänner, spelat fotboll och gjort skolarbeten.
Om ni vill att jag ska blogga om New York resan som var för två veckor sedan och lägga upp bilder, också på de saker jag köpte där, så kan ni kommentera i det här inlägget, annars låter jag det vara.
Idag börjar jag 11.30 så det blev sovmorgon idag. Nu ska jag börja göra mig klar, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: siriii

du kan ju berätta vad som var det roligaste med resan, de sku vara kiva och höra!:D

2012-04-16 @ 15:10:51
URL: http://siribloggar.blogspot.com
Postat av: leona

YAAY sassa bloggar ! :D

2012-04-16 @ 17:06:44
URL: http://leona-artblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0