17 - 18 januari

God kväll!
17 Januari
Hela gårdagen var bara ett ända provläsande på Biologi. Tisdagar är väldigt tråkiga i mitt liv för i skolan jag går i har vi prov endast och bara alla onsdagar klockan 08.00 på morgonen.
Så på tisdag eftermiddag måste man sitta för brinnande livet och läsa till följande dags prov.
18 Januari
Skolan började med biologiprov som gick helt okej, så hade vi skolgymnastik och dagens sport var skrinning. Riktigt roligt var det för man hålls ännu uppe på skrinnskorna. Orsaken varför jag ännu kan skrinna är att under mina lågstadie år skrann jag, som en hobby.
Då jag kom hem från skolan var det igen dags för något program. Denhär gången fotbollsträningar.
Kom ganska sent hem från träningarna men då jag kom hem hade vi en lång diskussion med min mamma och bror om allt mellan himmel och jord, något som vi inte har gjort på evigheter.
Tyvärr har designen blivit lite på hälft men någon dag denhär veckan ska det fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0