20 fakta om mig

Nytt år, Ny blogg, Ny start!
- jag är en flicka som bor i Helsingfors, Finland
- jag är 15 år gammal och går sista året i grundskolan
- jag har två sporthobbyer
*ridning
*fotboll
- jag har en lillebror Sebastian, en yngre halvsyster Matilda, två styvsyskon Linda och Sabina som båda är äldre
- jag älskar att resa
- jag färgade mitt hår första gången på jullovet (2011)
- jag är beroende av min dator
- jag älskar att shoppa
- jag är väldigt lat, enligt min mamma
- jag tänker ofta negativt
- jag lyssnar på musik då jag är sur
- mina vänner är ett av det viktigaste för mig
- mina föräldrar är skilda
- mina favoritprogram är:
*Gossip Girl!!!
*Mentalist
*Xfactor
*Desperate Housewives
*Grey's Anatomy
- min favoritskådespelare är Ed Westwick

- min favorit utomlandsresa var till New York
- min favorit maträtt är ytterfile med hemgjorda franskisar
- denna sommar ska jag på en språkresa till Brighton,England + Paris med min vän Sonja
- en vacker dag skall jag göra någonting totalt galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0