The Darkest Hour - 3D

Hemma igen efter filmen i Tennispalatset. Det var en bra film, inte den bästa jag sätt men orsaken varför den inte var jätte bra var att den var så orealistisk och kunde inte leva mig in i den på samma sätt som i andra "orealistiska filmer". I varje fall så hade jag det riktigt kul med min styvpappa.
Istället för att gå efter filmen och äta gick vi före. Vi valde en mysig italiensk restaurang och när jag satt och åt så kan ni inte gissa vem jag såg. Vår klassföreståndare. Så konstigt. Han lekte som om han inte skulle ha sätt mig så jag sade aldrig hej åt honom.
Jag åt en mozzarella sallad som var super god. Min styvpappa beställde en spaghetti carbonara, så när jag smakade på hans maträtt visste jag att jag hade valt rätt.






Tyvärr är kvaliten inte så bra.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Mozarellan ser supergod ut!! Kram :)

2012-01-15 @ 21:41:45
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0