13 mars 2012

Varje gång jag gör ett inlägg med datum skriver jag först februari istället för mars. Har väll inte förstått att våren borde börja komma. Dåligt väder som det är skulle det riktigt bra kunna vara februari. Idag haglade det till och med. Dagen idag har varit intressant.. Not! När jag kom hem åt jag en lång lunch med spaghetti carbonara. Därefter öppnade jag ett Ben&Jerrys paket och åt hela paketet. God aptiti? Har också suttit vid facebook en del och så har jag spelat draw something, älskar det spelet fastän jag suger på att rita hehe. Nu ska jag väll börja öva till morgondagens engelskaprov för har inte övat nästan något och kan inte något heller, övade en tid men sen tappade jag motivationen om det nu fanns någon sådan någonsin.
Ha en bra kväll, njut när ni har chansen för det har inte jag!

Hittade en gammal bild på min dator idag när jag kollade igenom mina foton på Iphoto. Är totalt blond på bilden och skulle gärna vela färga mitt hår i samma hårfärg som jag hade då jag var liten men är lite osäker om det passar. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0