Hungergames

Idag har jag varit på Hungergames med Ellen och Sandra. Mötte upp Ellen före filmen och vi tog igen med pratandet för vi har inte sätts på evigheter. Lite före filmen började så kom Sandra också till tennispalatset. Tyckte filmen var helt okej inte alls lika bra som jag hoppats. Böckerna rekommenderar jag ändå för de är så bra. Hela biografen var full med folk vi kände och for hem med många bekanta i samma buss. Nu är jag hemma hos mamma med Ellen för hon kommer övernatten till oss. Vi sitter och kommenterar filmen vilka alla delar vi saknade. Snart ska vi till pappa för det är hans veckoslut. Vi kommer säkert sitta uppe och tala eller se på ett par filmer.
Imorgon blir det säkert lite shopping på stan och efter det får vi se vad som händer. Ha en trevlig kväll! Lägger upp bilder lite senare, det har tyvärr inte blivit så mycket foton tagna nu på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0