New Beginning

Sitter i bilen och är påväg till tammerfors för att spela en fotbollsmatch. Har nu försökt få inspiration till att blogga men jag har inget vettigt att skriva om, och då är det onödigt att skriva om onödig ointressant fakta.

Under de här veckorna jag inte har bloggat på har det inte hänt något extra speciellt.
Igår var jag med Sandra på stan efter skolan och jag köpte ett par jeans och en topp. Kan lägga upp bilder senare, och så mötte vi upp Siri, Julia och Leona. Vi alla gick en stund på stan och därefter for vi hem till Julia och chillade. Efter en stund kom också Lolo dit. Vi satt och pratade och åt för det mesta och bland raderna hade vi ganska hetsiga diskussioner där alla var om ganska olika åsikter om saken. Nu är väll allt helt okej och idag på kvällen ska vi samma gäng ha pizza kväll hos Siri och Lolo om jag hinner, om inte min match slutar himla sent.

Vi har också lite i klassen börjat räkna hur många skoldagar det är kvar och det är endast 13 ordentliga skoldagar kvar, resten är specialdagar och annat. Allt som allt har vi dock en månad skola.
Det är verkligen hemskt för jag vill inte att skolan ska ta slut, speciellt inte när jag har gått i samma skola som vissa i 9 år och nu tar det bara slut, för att vi ska till skilda skolor. Kommer verkligen att sakna alla och försöka hålla kontakt med de flesta.

Det fungerar inte att lägga upp bilder nu så ska lägga dom på kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0