24 februari 2012 - Thailand

God Morgon!
Idag vaknade jag lite senare än vanligt. Så skönt med många timmars sömn så är man ordentligt utvilad. Vi har hängt vid poolen, spelat tennismatcher på hotellet och simmat.

Nu är jag och min bror på hotellrummet och myser med film och hamburgare för att min mamma och styvpappa är på någotslags möte så vi måste sitta på runmet när vår styvsyster tar sin lilla dagssömn. Något hemskt har också hänt, min hud flagar som fan och sitter och river bort allt löst skinn. Nu blir jag lika vit som när jag kom, tack vare den lilla brännan jag fick första dagen, it's payback time.

Snart ska vi igen ner till poolen, bara min mamma och min styvpappa kommit hem. Tror jag ska gå och beställa en god Chocolate Cheescake som jag oftast ätit med en kall drink. Och på kvällen blir det väll att gå ut och äta något.

Igår kväll föddes den lilla prinsessan i Sverige. Blivande drottning alltså. Tycker lite synd om flickan som är så liten och kommer inte ha något lugn och ro. Jag och mamma tippade också lite på vad prinsessan kommer att heta, det får vi väll veta snart för idag berättar Victoria och Daniel namnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0