Chez Pappa

Det här veckoslutet är jag hos pappa. På grund av att mina föräldrar måste vi ha ett system där det är så att jag är varannat veckoslut hos pappa och resten av dagarna och veckorna bor jag hos mamma. Jag har nästan inga saker hos pappa så det finns nästan aldrig något roligt att göra här. Sitter oftast vid datorn och läser bloggar, lyssnar på musik eller bara ser på TV.
Imorgon på morgonen har jag en fotbollsmatch och så på kvällen åker vi iväg till Vanda flygfält. Dessutom slutar Sandras och min urusla diet som nog har varit helt hälsosam för vår plånbok men har varit alldeles för slapp. Så imorgon får vi igen snaska vad som helst när som helst.
Tittade igen mina gamla foton på Iphoto. Då min dator gick sönder tänkte alla mina 11 526 foton försvinna men som tur lyckades reparatören få dem tillbaka.  Här är två gamla foton från förra vintern.

Kommentarer
Postat av: SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv ja visst är de? (:

hoppas allt är bra? :d

2012-02-11 @ 21:03:13
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0