Home Sweet Home

Hemma är vi då igen. Hade en ljuvlig tid i Thailand men är nog glad att vara hemma igen och få träffa alla vänner. Den ägna sängen vinner över allt.

Idag vaknade jag redan fem på morgonen lite jetlaggad. Somnade inte om pga att det redan var dag i Thailand. Så jag kollade på bloggar och gjorde mig klar för skolan. Hade en trevlig dag i skolan men det kändes stressigt att komma tillbaka och ha en del att ta igen. Istället för att äta i skolan gick jag och Sonja till Zen Sushi för att äta och snacka lite. Hemma har jag mestadels laddat upp bilder på datorn, vilat och övat en del på prov för imorgon har jag franska prov som troligtvis kommer totalt att skita sig. Har i varje fall haft många matpauser och bl.a. ätit upp den goda Milka CookieChocolate chokladplattan snälla Siri hämtade åt mig från hennes sportlovsresa i alperna.
Men nu ska jag och sova
Bonne Nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0