When i give you my time, i'm giving you a portion of my life that i will never get back. So don't waste it

Hej!
Min blogg har varit osammarbetsvillig och det har tagit totalt för länge att ladda upp bilder osv så har inte bloggat speciellt mycket.
Torsdag - 1 mars 2012
Torsdagen var en lång dag för min del, försökte blogga den dagen men mina mobilinlägg publicerades aldrig. Direkt efter skolan åkte jag iväg till stallet för att rida. Fick en ponny jag inte tycker speciellt mycket om. Den var ganska liten och bockade om man gav spö som behövdes ganska mycket, så det blev att försöka hållas kvar där på ryggen. Efter ridningen kom pappa och förde mig vidare till en viktig fotbollsmatch runt 21 tiden. Så hemma var jag först 23 tiden.
Fredag - 2 mars 2012
Igår var faktisk också en lång dag. Vaknade på morgonen 9 tiden för jag  gick inte till skolan... På dagen for jag till stan för att köpa ett par byxor från ett ställe som hette något Gaery och köpte med det samma en topp från carlings också. Kan lägga upp bilder senare då jag fått dom på datorn. Då jag kom hem från stan packade jag min väska och traskade väg till min mommo. Var hos henne hela dagen. Vi gjorde god mat bakade två kakor och hade roliga diskussioner. Från min mommo for jag iväg på träningar. Det är hemskt när snön smälter och det blir slask och vatten som samlas på fotbollsplanet. Råkade skjuta en boll i en stor vattenpöl och fick dyblöta skor då jag sprang efter bollen. Tränade dock fortfarande med mina våtar skor och strumpor och pga det håller jag på att bli lite förkyld. Från träningarna for jag hem till Sandra som flyttat. Gick och kollade på deras nya hem som var jätte fint! Bytte om och så åkte vi tillsammans till Matildas födelsedagsfest, sweet 16. En av kakorna jag bakat med min mommo var hennes gåva men då jag skulle vända kakan for den i många bitar så den blev såklart väldigt snygg haha. Hade det jätte trevligt hos Matilda. Sandra, Kille och jag tog sedan bussen hem tillsammans men bestämde oss för att gå på after party till Mc Donalds. Men...
Då vi steg av och skulle gå till Mc Donalds var den stängd. Så vi hamnade gå 3 hållplatser tillbaka för Sandra och Kille ville till och äta. NÅnej men dom tänkte int på att vi skulle ha kunnat ta buss till Mc Donalds så vi hamnade gå för de inte lyssnade på mig. Så där satt vi sen och åt en halv timme kanske och så tog jag bussen hem. Det är pappas veckoslut så jag for hem till honom.
Lördag - 3 mars 2012
Idag morse var det tidig uppväckning för jag hade en till fotbollsmatch någonstans i skogen. Vi vann matchen men skadade mig lite då en stor våldsam flicka sparkade mig på ett ställe jag en gång har stukat foten på förr, så får se hur det blir med morgondagens träningar. Efter matchen gick jag tillbaka till min mommo för att hålla henne sällskap. Gjorde lite mat och gick sedan i vår gamla jazzuzi för att ta ett långt och skönt bad. (min mommo bor i vår gamla lägenhet) Sen tittade vi på sport från TV:n men somnade på soffan och sov i nästan 4 timmar. Är nu hos pappa och ska gå och lägga mig.
Sweet Dreams ♥
2 bilder från Thailand nära vårt hotell i min nya bikiney och "spetsväst", min halmhatt som jag köpte där, solglasögon från Ninja

Kommentarer
Postat av: ⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp

Vilken fin bikini :)

2012-03-04 @ 20:25:36
URL: http://fitspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0