1 mars 2012

God morgon!

Igår kväll var jag då på fotbollsträningar. Det var roligt att komma tillbaka och har saknat träningarna och mina vänner i laget. Hemma orkade jag inte läsa på kemi prov så jag hade en myskväll med god mat och Desperate Housewives.

Nu är jag i skolan och på den första timmen gjorde vi vimplar i bildkonstsalen med Sandra och Julia. Alla vimplar ska symbolisera något och min heter Everybody Is Black&White. Så hade vi kemi timme och vi kollade på en film som heter "The Grizzly Man" som är en dokumentär som handlar om en man som går och lever med björnar och sen blir dödad av dem. Vi har också gjort en gymnasie ansökan idag.

Idag ska jag gå en stund på stan efter skolan med Sonja och så ska jag och rida tillbaka igen efter ett par veckor! Direkt efter min ridning ska jag och spela "nattfotboll".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0