11 mars 2012

Idag vaknade jag upp hos Sandra runt tio tiden. Vi åt frukost och satt och pratade en del. Åkte sedan hem för att hämta mina träningsaker och så for jag iväg för att träna. Gissa hur bra träningarna gick? Riktigt skit efter så lite sömn från natten. Efter mina träningar mötte jag upp Sandra igen. Vi gick till köpcentret "Itis" och åt först lite lunch på Mc Donalds. Så gick vi runt och kollade i butiker på ljuvliga sommarkläder som börjar komma i butikerna. Vi köpte även glass då vi tog en paus från shoppandet. Efter det fortsatte vi ännu till ett par butiker. Hittade ett par ljuvliga klädesplagg för sommaren. Längar efter att få sätta dem på mig. Lägger upp bilder imorgon på vad jag köpte. Då vi shoppat klart åkte jag hem till Pappa för där väntade god mat och film. Vi myste och åt skräpmat och gott snask.
Nu är jag då hemma igen efter en lång dag så ska gå lägga mig nu så jag hinner få lite sömn i mig.
Sov gott!
Spice Ice glassen jag åt, en supergod glass där man har vanlijglass och två valbara sötsaker. I min glass har jag Geisha och Domino. Verkligen en god blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0