15 mars 2012

Ursäkta för dålig uppdatering. Igår hände ingenting speciellt. Var väll hemma och åt igen, och lite senare på kvällen var jag och tränade. Tycker verkligen så mycket om att träna ute då det inte är för kallt för det är så uppfriskande och man kan tänka klart. Idag slutade vi då tidigare från skolan för lärarna skulle på fortbildning. Då jag kom hem satte jag igång med att fylla i en lapp om gymnasieansökan. Försöker komma in på en sportlinje och man måste fylla i fakta om sin idrott och annat. Höll på med det i en timme och ett par minuter förrän tre sprang jag till gymnasiet som är nära mitt hem och gav lappen åt dem. Så nu är det då gjort, känns väldigt skönt. Vi har väldigt mycket skolarbete nu den kommande veckan så vet inte hur bra min blogguppdatering kommer att vara, det återstår att se. Har också läst frida som idag kom i posten med 16 sidor om One Direcion mira måste passa på att köpa den och alla ni One Direction fans!
Om en timme ska jag då och rida som vanligt. Får hoppas på en bättre häst än de två senaste gångerna. Senare ska jag då mysa hemma med hmm städning av mitt rum?
En bild från gårdagens skoldag. Jag och Siri på bilden. Ni kan hitta hennes blogg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0