6 mars 2012

En dag som återigen har gått fort. Var i skolan en överraskning va? Hade en helt trevlig skoldag. Efter skolan for jag hem och åt sushi. Det var så gott, har blivit alldeles kär i sorten jag alltid äter den med lax. Då jag ätit vaktade jag min halvsyster i någon timme så vi lekte lite olika lekar här hemma. Så for jag på träningar som faktiskt var roliga. Har nya fotbollsskor så de skavade en del men vem bryr sig, kanske jag ska köpa ett par till nya i New York. Kom först hem klockan halv tio för vi missade ett par bussar och tog sedan en spårvagn som gick runt halva stan. Har finska prov imorgon och började först öva klockan tio. Har övat alltsomallt på finska i ungefär en timme så jag har på känn att provet skiter sig men ibland måste det gå så också.
Invigde dessutom idag ett par andra nya skor nämligen mina nya höga vita Converse från Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0