7 mars 2012

Idag bakade jag då jag kom hem från skolan. Gjorde en cheesecake brownie som enligt mig själv blev väldigt lyckad. Det tog nästan två timmar att göra kakan och städa undan allting. Sen for jag iväg på träningar. Har säkert för första gången i mitt liv 100% vilket betyder att jag gått på varenda träning som varit. Det är satsning på gång. Då jag kom hem hade min styvpappa köpt rosor åt mig för imorgon är det kvinnodagen och han är inte här då. Så snällt av honom.
Imorgon blir det då promenad istället för skola för vi har sportdag. Efter skolan ska jag på min ridning. Över halva veckan har redan gått, tycker veckorna och åren går väldigt fort, hinner inte med?!
Nu ska jag gå och lägga mig sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0