drama in the house

En annorlunda ridtimme kan man väll säga. Fick en totalt ny häst. Den var riktigt trevlig och rask. Jag tycker om raska hästar. På stallet undrade jag varför en av mina två favorithästar inte alls var på timme och så fick jag höra att den är skadad och nu kan man inte rida med den på en tid. Dessutom så är min andra favoritponny också sjuk så nu har jag ingen trevlig häst eller ponny jag kan rida med. Hjälp sånt drama, haha.
Imorgon blir det då skola därefter jag ska hem och städa mitt rum för annars får jag inte gå någonstans på veckoslutet. Så ska jag på kvällen/natten och spela fotboll som slutar nångång elva tiden. Får se om det blir något annat program också men det återstår att se.
Ha en fin fortsättning på kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0