en bild säger mer än 1000 ord

Snart är det väll vår? Många har redan börjat gå med solglasögon. Älskar våren! En ljuvlig årstid. Sommaren känns så nära men ändå så långt borta. Jag missade en stor del av vintern då jag var i Thailand och därför har den vintern kännats extra kort och nu gassar solen redan uppe på himlen och det blir bara ljusare för varje dag. Gotta love it! Så idag har jag då lyssnat om och om igen på One Directions Forever Young hehe och övat en del på kemi och såklart då jag övar klart fick jag ett meddelande av min lärare att jag inte behöver skriva provet. Två dagars övning i onödan. Gud vad det stör för det kändes verkligen som om jag kunde allting. Nå på onsdag har jag finska prov och fastän jag borde ha övat idag sket jag i det och kollade på Desperate Housewives från TV som igen har börjat efter pausen. Då det slutade började jag ladda upp alla ljuvliga bilder från Thailand som mamma tagit med sin kamera. Hittade massor med ljuvliga bilder, saknar verkligen den resan speciellt värmen.
Imorgon blir det då att öva på finska prov och på kvällen skall jag och träna fotboll i ett par timmar. Kan lägga upp några photoinlägg med bilder från Thailand om ni vill se?
Snart ska jag dock och sova så det blir väll godnatt för idag ♥
Vet inte vad som hände med alla foton utom de 2 första. På min Iphoto kan man trycka på en knapp som förbättrar fotots kvalite, inte försämrar kvaliten som den gjorde med de här fotona. Det syns ju knappt något, ville få det skarpare men det blev inte så den här gången! Fotorna är i varje fall från den sista dagen på stranden på Mai Khao Beach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0