Foton - Thailand 2012

Hehe tänkte att jag ska lägga upp lite foton från Thailand men det blev inte heller så lite utan massor!!! Hoppas det inte stör er. Här kommer foton lite från överallt och pga den dåliga internet signalen i Thailand kunde jag inte ladda upp dessa foton då. 

En baby elefant som vandrade omkring vid poolen och på hotellområdet. Den klumsade en gång i bassängen och hamnade bli livräddad. Önskar att jag haft kameran framme då

Det fanns en buss som körde omkring på hotellområdet och man fick alltid så himla bråttom att hinna till bussen som körde den till ens destination
Utsikten från vårt hotellrum

Hotellrummen var skitsnygga och det fanns en pol man kunde simma (motionera) i. Man kunde hoppa i bassängen från hotellrummet

Vi spelade en hel del volleyboll i bassängen och jag ägde!
Varje kväll hade de en sk. eldshow som var helt rolig att se på. De här männen var arbetare på hotellet och de var super trevliga och vänliga men ett stort men det blev jätte jobbigt då de lärde sig mitt namn och slutade inte ropa på mig, så ofta då jag gick till poolen måste jag gömma mig under några parasoll och solglasögon...
Solar i bassängen i min nya bikini

På båtutfärdsdagen till Phi Phi Islands. Båten vi körde omkring i var en riktigt snabb båt 700 hästkrafter det är mycket det. Så då vi en tid och sedan stannade för en simtur stod håret åt alla håll.
Laguna
Leonardo DiCaprio spelade in filmen "the Beach"  på denna strand. Det är en bra film om någon vill se den.
Vi åkte också till ett ställe där vi matade halvtama apor.
En fin rosett på min nya bikini
Vägdirektions skylt
Sista kvällen blev det som efterrätt chokladfondue, namm så gott!
Koraller
Chokladfondue maskinen
På stranden på Phi Phi Island.
En dag på stranden i min nya favoritbikini
En traditionell hoppbild
Så ni kan säkert hålla med om att det var en massa foton hoppas ni ändå tyckte det var kul att se dom, om inte så berätta det gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0