Stress?

Har en överbokad vecka framför mig och bakom mig. Det är så stressig här i Finland. Kan aldrig ta det lugnt. Hittar på de onödigaste sakerna att stressa om, det är väldigt jobbigt. Kan inte göra något åt det men ibland är det saker som att om jag glömde stänga plattången som kan grubbla mig en hel dag som är det onödigaste att bry sig om eller att jag borde ha valt en annan kassakö för det går så långsamt fastän jag inte har bråttom. Så stressar jag för prov och för att jag ska hinna med allting, ibland måste jag till och med göra listor för att komma ihåg allt, snacka om tungt? Har någon tips på att motverka stress? Älskar resor för då har man ingenting att stressa över och man kan bara ta det lugnt utan några som helst skyldigheter som tynger en.
Min nya ljuvliga favoritbikini!!! (köpte den i Thailand, längtar till sommaren då jag ska få använda den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0