Svar!

Här är svaren på frågorna ni ställde! Hoppas ni fick svar på det ni önskade er


Har du någon gång gjort bort dig?

Svar:
Hundratals gånger, redan det att jag i min fotboll försöker visa mina finska skills misslyckas. Har hänt ett par väldigt pinsamma saker åt mig men de tror jag jag håller för mig själv. En gång som var väldigt pinsam var då jag och min vän satt i bussen och talade illa om en pojke i vår skola. Hans mamma råkade sitta bakom oss och hon hade såklart hört allt. Hon hade till och med tårar i ögonen. Gissa om jag då skämdes. Men försöker att inte grubbla över alla gånger då jag gjort bort mig för då skulle jag få mycket att grubbla över.
Favorit sångare?

Svar: hmm... tycker om så många. Tycker jätte mycket om olika band såsom LMFAO, One Direction och Coldplay så jag har inga speciella sångare som jag tycker mycket bättre om än andra utan vissa sångare har en del bra sånger och en annan sångare har en del andra bra sånger.
Favorit sångerska?

Svar: Samma svar som ovan men Rihanna är nog en väldigt bra artist och tycker mycket om hennes låtar.

Favorit skådespelare/skådespelerska?

Svar: Tycker om Bradley Cooper som t.ex. är med i Hangover, Johnny Depp, huvudpersonerna i Gossip Girl, Simon Baker från The Mentalist. Tycker om en massa skådespelare men då jag ska skriva ner vem jag tycker om blir det totalt tomt i mitt huvud och kommer inte på nästan någon av mina många favoriter.

Vad gör du om 10 år?
Svar: Om 10 år är jag 25 så då hoppas jag väll att jag är tillsammans med någon pojke, kanske gift? Vet inte riktigt vid vilken ålder man gifter sig eller skaffar barn. Om jag nu tänker göra någon dera, vem vet. Jag har inte tänkt så mycket på framtiden så kan inte ge ett direkt svar på din fråga men kommer väll att studera någonstans eller vara ute och se världen, för en av mina många favorit saker är att resa, resa resa!
Från vilken affär kommer toppen med remsorna?

Svar: Den är från Gina Tricot (Finland). Kostade 14.95€ om jag inte kommer fel ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0